Optimalizace webu pro webové vyhledávače (SEO) je důležitým faktorem úspěchu podnikání, protože v internetové době velká část poteciálních zákazníků přichází právě přes webové stránky. Cílem optimalizace pro vyhledávače je získat přední pozice na nejvyhledávanější klíčová slova pro relevantní oblast podnikání. Dobře optimalizované webové stránky pro vyhledavače dosahují předních pozic ve vyhledávání, aniž by bylo nutné za tyto pozice platit (na rozdíl od placené reklamy – sponzorovaných odkazů, kde za každý proklik na vaše webovské stránky platíte, jedná se o tzv. PPC Pay Per Click).
Porozumění oblasti podnikání zákazníka a analýza klíčových slov – vyhledání relevantních klíčových slov pro oblast podnikání zákazníka, obvykle s vysokou hledaností, vytvoření seznamu klíčových slov, na které se chceme zaměřit, zjištění aktuálních pozic pro webových stránek pro tato vybraná klíčová slova s použitím analytických nástrojů jako je Collabim nebo Marketing Miner
Analýza konkurence – webové stránky konkurence mohou být zdrojem klíčových slov a zároveň měřítkem úspěšnosti ve vyhledávání
Analýza a úprava stávajících webových stránek s ohledem na SEO – obsahové úpravy stránek se zaměřením na tzv. on-page faktory ovlivňující pozice webu ve vyhledávání včetně vhodné úpravy titulků, nadpisů či meta desrciption, prolinkování jednotlivých stránek webu nebo rozsáhlejší textové úpravy – copywriting, analýza a případná technická optimalizace webu s ohledem na rychlost webu
Analýza off-page faktorů – jedná se především zpětné odkazy např. z oborových webů, firemních katalogů, sociálních sítí, které obvykle zvyšují tzv. autoritu webu a posilují tak jeho pozici ve vyhledávání
email: poptavka@seo-pro.cz (kdykoliv)
telefon: + 420 606 677 077 (Pondělí - Pátek : 8:00 - 17:00)